מרכז הזמנות ארצי
1800-800-812

שאלות ותשובות

איך אדע מתי המשלוח שהזמנתי אמור להגיע?

המשלוח יגיע בטווח השעות שהובטח לך בעת ההזמנה ומיד עם הגעת המשלוח תקבל אליך הודעת טקסט לטל הנייד שלך

האם ניתן להגיע ולאסוף את המוצר שהזמנתי?

כמובן, ניתן לאסוף את המוצרים מסניפינו, יש לבקש זאת בעת ההזמנה

האם ניתן להגיע למקום ולהתרשם מהמוצרים?

לא, המוצרים לא מוצגים לתצוגה מפעט הרצון לשמור על טריות מקסימאלית, כל מוצרינו מופיעים באתר האינטרנט

במידה ויש פרי שאינו לטעמי האם ניתן להחליפו בפרי מסוג אחר?

כמובן, במידה ויש סוג של פרי שברצונך להחליף יש לעדכן בעת ביצוע ההזמנה

במידה ומקבל המשלוח אינו בבית מה אתם עושים?

אנו מתאמים כל משלוח לפני יציאתו, במידה ולא נמצאים בבית אנו מתקשרים למבצע ההזמנה ומעדכנים אותו על כך, בכל מקרה אנו לא משאירים את מוצרינו ליד מפתן הדלת

האם האם מומלץ לשמור את הסלסלה שקיבלתי במקרר עד למועד השימוש?

כמובן, חובה לשמור את סלסלות הפרי בקירור, המוצר הינו רגיש ביותר ומומלץ להינות ממנו עד 24 שעות ממועד קבלתו

בתמונה באתר ישנם פירות שלא נמצאים בעונה, מה מקבלים במקומם?

סלסלות הפרי שלנו מלאות ומגוונות כל השנה, המגוון משתנה בהתאם לעונה, לצורך העניין פרי שלא בעונה יוחלף בפרי אחר שכן בעונה 

יש לי אירוע ביום X , האם כדאי לקבל את הסלסלה יום לפני?

מומלץ לקבל את סלסלת הפירות באותו יום בו אמורים להינות ממנה, כל שימוש בסלסלה לאחר 24 שעות יפגע באיכותו של  המוצר אך אם זאת זה אפשרי ונתון לשיקול דעתו ואחריותו של הלקוח